25. jún. 2023 o 19:00
emd, Koktejl

Magdalena si chcela užiť medové týždne s manželom: Nechutný objav v hoteli!

placeholder
Zaľúbenci sa tešili na svoju prvú spoločne strávenú dovolenku.
Zdroj: Facebook/Magdalena Elżbieta Brylińska-Beaton

Pár ostal poriadne nahnevaný po tom, čo im rezort na Malorke zničil medové týždne.

Zaujímavosti
25. jún. 2023 o 19:00
Magdalena si chcela užiť medové týždne s manželom: Nechutný objav v hoteli!

Pár ostal poriadne nahnevaný po tom, čo im rezort na Malorke zničil medové týždne.

Tridsaťšesťročná Magdalena Brylinsk-Beaton a jej manžel Andrew Beaton (37) sa tešili na svoju prvú dovolenku po ôsmich rokoch, keďže po svadbe v auguste 2021 nemohli ísť na svadobnú cestu. Ich vysnívaná dovolenka sa však podľa denníka The Sun rýchlo zmenila na nočnú moru, keď dorazili na Malorku.

Manželia zo škótskeho Invernessu si pred rezerváciou dvojhviezdičkového rezortu overili recenzie na internete. Hoci neboli dokonalé, rozhodli sa, že im to bude stačiť.

"Boli tam zlé recenzie, ale aj dobré recenzie, ktoré hovorili: Nie je to také zlé, ako ľudia hovoria. Spolu sme zaplatili približne 860 libier (1000 eur) vrátane transferu a batožiny navyše. Písalo sa tam, že hotel je obyčajný, ale to pre nás nebol problém za predpokladu, že je čistý, pretože sme aj tak chceli ísť von a preskúmať okolie," vysvetlila Magdalena.

Varovné signály sa objavovali od chvíle, keď dvojica 15. mája pristála v Palme. Manželia vyčerpaní z celodenného cestovania tomu ale neprikladali veľký význam. "Prišli sme k prepážke a vodič sa nás spýtal, kde budeme bývať. Povedal: Ó, Sun Club Eldorado a potom sa začal smiať. To bola prvá vec, ktorú som mala zachytiť," povedala Magdalena pre PA Real Life.

Potom im pri registrácii bizarným spôsobom odovzdali dva farebné plastové poháre a povedali im, že ich majú predložiť na bare, kedykoľvek si budú chcieť objednať nápoj. "Prvý večer som išla k baru a požiadala som o sangriu a chlapík mi povedal: Kde máte pohár? Museli ste dostať poháre pri príchode. Myslela som, že si zo mňa robí srandu," pokračovala v rozprávaní.

Pravidlo hotela o šialených nápojoch znamenalo, že pár musel na druhý deň ráno použiť tie isté poháre aj na kávu. "Bola to tá najčudnejšia vec, mali sme ich používať na alkohol, čaj, džús, kolu, sprite, čokoľvek, všetko sa nalievalo do toho istého pohára. Neboli ani poriadne umyté, musela som si ich umyť sama pomocou vlastného sprchového gélu," uviedla rozhorčená žena.

Ešte väčší šok však Magdalenu čakal, keď otvorila dvere kúpeľne. "Kúpeľňa bola úplne nechutná, jednoducho špinavá," povedala. Zavolala na recepciu, aby sa sťažovala, ale keď sa do poludnia nasledujúceho dňa nikto neobjavil, Magdalena sa rozhodla vziať veci do vlastných rúk.

"Išla som von a kúpila som si bielidlo, hygienické obrúsky a antibakteriálny gél. Vyčistila som sprchu a čierne škvrny v kúpeľni, ale podlahu som nechala, pretože to nie je moja práca. Keď konečne niekto prišiel, vytiahol zo sprchy hrsť čiernych vlasov a hodil mi ich do koša v kúpeľni," povedala.

Rozzúrená dovolenkárka uviedla, že sa potom po troch dňoch pobytu v rezorte snažila kontaktovať spoločnosť, cez ktorú to objednala, aby zistila, či by ich mohli ubytovať inde, ale nič sa nedialo. Dvojica sa začala obzerať po letenkách domov, ale boli príliš drahé, a tak sa vydali na lov iného hotela v Palme, hlavnom meste ostrova.

"Keď sme prišli do Palmy, myslela som si, že ma pustili z tábora programu Som celebrita," povedala Magdalena. "Sedeli sme v kaviarni a v rukách sme držali skutočnú šálku kávy. To bol moment, keď som to už nevydržala a povedala som svojmu manželovi Andrewovi, že si myslím, že celebrity v džungli majú lepšie podmienky ako my," dodala žartovne. Nakoniec manželia našli cenovo dostupnú alternatívu a zbalili si kufre.

"Hotel stál 425 libier (494 eur) na päť nocí. Išla som na recepciu a požiadala som o vrátenie peňazí za päť nevyužitých nocí, ale jediné, čo nám vrátili, bolo 11 eur turistickej dane," povedala Magdalena s tým, že zvyšok ich dovolenky bol naozaj dobrý so skvelým jedlom a normálnymi pohármi.

Dvojica dostala náhradu za dni, keď hotel alebo jeho zariadenia nevyužila. "Je nám ľúto, že zážitok pani Brylinsk-Beaton v tomto prípade nesplnil jej očakávania. Hoci zákazníkov vždy vyzývame, aby sa s akýmikoľvek problémami obrátili na náš špecializovaný tím v rezorte, aby sme ich mohli riešiť, jej prípad sme preskúmali a vrátili sme jej peniaze za dni, keď hotel nevyužila," uviedol hovorca spoločnosti Loveholidays, cez ktorú to všetko objednávala.