08. sep. 2023 o 04:00
žani, Koktejl

Mamba nevie, čo skôr, do toho prišla nečakaná rana: Poplakala som si

placeholder
Mamba Dáša Šarközyová
Zdroj: Instagram/mambadasha

Zabolelo ju to.

Domáce promi
08. sep. 2023 o 04:00
Mamba nevie, čo skôr, do toho prišla nečakaná rana: Poplakala som si

Zabolelo ju to.

Mamba Dasha a Tony Porucha patria medzi harmonické páry nášho šoubiznisu. Väčšina Slovákov ich vníma len ako úspešných umelcov, no sú tiež podnikatelia. Pred tromi rokmi začali predávať vlastnú značku kozmetiky pod názvom Muzuri. Ide najmä o produkty, ktoré tmavovláske na trhu chýbali a nebola jediná.

Ich internetový obchod sa teší veľkej popularite. Mamba na svojej sociálnej sieti neraz ďakuje za vypredané regále a ubezpečuje klientky, že sa najpopulárnejšie produkty ujdú aj im. E-shop je pre speváčku srdcovou záležitosťou. Pri príležitosti tretích narodenín sa dokonca rozhodli expandovať a otvoriť si aj kamennú predajňu.

Snúbenci majú preto plnú hlavu povinností a nevedia kam skôr skočiť. Ide o veľký krok, ktorý je spojený s veľkou dávkou stresu. Posledné, čo teraz Mamba potrebovala, bola negatívna recenzia, ktorú si prečítala na ich e-shope. Klientom sa snaží vychádzať v ústrety vo všetkom a o to viac ju slová ženy zaboleli. Netajila sa ani tým, že tiekli slzy.

Išlo o prvú negatívnu recenziu, ktorá sa objavila na stránke. Nejednalo sa o kritiku produktu, ale služby. "Prišlo mi to strašne nefér a normálne mi to ublížilo. Ja som si poplakala," zverila sa kráska, ktorá toho má na pleciach viac ako dosť. "Venujem každú svoju chvíľu, aby som vyhovela našim zákazníkom," dodala s tým, že podľa nej na Slovensku neexistuje proklientskejšia firma, ako sú oni.

Vždy keď sa jej niekto ozve s problémom, rieši ho. I keď odosielanie ďalších balíčkov stojí firmu peniaze, ktoré platia z vlastného vrecka. Pri žene, od ktorej dostali negatívnu recenziu, došlo podľa jej slov k nešťastnej chybe.

E-mail o nedodanej špachtličke sa na sklade stratil a problém sa vyriešiť nepodarilo. Mamba ju úplne chápe, no na druhej strane jej bolo ľúto, že sa zákazníčka neozvala znova a miesto toho napísala recenziu. Za nedostatok sa ospravedlnili a dodatočne ho doriešili aj s kompenzáciou.