Nové rosé víno značky As Ever, ktorú vlastní Meghan Markle, sa po uvedení na trh predáva pomalšie, než manželka princa Harryho a jej obchodní partneri očakávali. Napriek tvrdeniam, že rýchlo mizne, sa v skutočnosti predáva veľmi pomaly. Tri dni po spustení predaja bolo víno 2024 Napa Valley Rosé stále dostupné na zakúpenie na oficiálnych stránkach značky, na rozdiel od predošlej edície z roku 2023, ktorá sa vypredala počas hodiny.
Značka As Ever oznámila, že uvedie nové víno 31. júla s odkazom na úspech prvej edície, a uviedla, že novinka má rovnako nenútené elegantné tóny ako pôvodný produkt. Nové víno má však v porovnaní s minulým ročníkom nižší obsah alkoholu - 13,5 percenta oproti predchádzajúcim 14,5 percentám, pričom cena zostala rovnaká: približne 35 eur za fľašu, avšak s minimálnou objednávkou troch kusov, čo vyjde teda cca 105 eur.
Menší záujem zákazníkov môže byť spojený tak s cenou, ako aj s požiadavkou minimálneho odberu troch fliaš, navyše s nižším obsahom alkoholu, čo môže byť pre niektorých spotrebiteľov sklamaním.
Na podporu predaja zverejnila Meghan propagačné video na instagramovom účte značky As Ever, kde sa objavuje pri bazéne s podnosom ružových nanukov vyrobených z nového rosé. V klipe má na sebe pastelovo ružové šaty a slnečné okuliare. Scéna pôsobí ako ukážka životného štýlu Montecito glamour, ktorý značka reprezentuje. Podľa popisu na webe značky je víno jemne vyvážené, s tónmi kôstkovín, jemnou mineralitou a dlhým dozvukom.