26. sep. 2023 o 18:00
lv, Koktejl

Rozhorčení turisti zavolali po pohľade na účet políciu: Toľkoto mali zaplatiť za obed!

placeholder
Fotografie z kamerových záberov reštaurácie.
Zdroj: Facebook/Paradise Group

Do prípadu sa musela zapojiť polícia.

Zaujímavosti
26. sep. 2023 o 18:00
Rozhorčení turisti zavolali po pohľade na účet políciu: Toľkoto mali zaplatiť za obed!

Do prípadu sa musela zapojiť polícia.

Reštaurácia v Singapure sa ohradila voči zákazníkom, ktorí tvrdia, že neboli upozornení na to, že ich objednávka kraba bude stáť 560 libier (642,24€), píše Daily Star.

Morské plody bývajú drahou voľbou bez ohľadu na to, čo si vyberiete. Napriek tomu zostala zákazníčka Junko Shinba so svojimi priateľmi pri pohľade na účet zhrozená. Okrem iných jedál si na obed objednali aj aljašského kráľovského kraba. Samotný krab stál neuveriteľných 560 libier (642,24€), pričom celkový účet, ktorý zahŕňal aj pivo, vodu, žemle, vyprážanú ryžu s hovädzím, víno a zeleninu, bol 786 libier (901,43€) - vrátane 10 % poplatku za obsluhu.

Rozhorčení zákazníci netušili, že cena sa odvíja od hmotnosti kraba, ani že celý bude pripravený špeciálne pre ich stôl. Reštaurácia však na sociálnych sieťach vyhlásila, že obvinenia napraví. Zdieľali kamerový záznam, na ktorom je podľa nich vidieť, ako personál vysvetľuje ceny spomínaným zákazníkom. Junko však tvrdí, že čašník kraba iba odporúčal, ale jasne nevysvetlil, že jeho cena bude 16 libier (18,35€) za 100 g.

Na zázname z kamery je podľa reštaurácie vidieť, ako im zamestnanec ukazuje kraba a ako sa s ním stravníci fotia pred jeho prípravou. Junko a jej priatelia zasa tvrdia, že boli šokovaní, keď im na stôl priniesli kraba s hmotnosťou približne 3,5 kg. „Všetci sme stratili reč, keď sme vedeli, že jedna večera pre štyroch dospelých stojí toľko. Boli tam tri taniere plné krabov a mnoho ďalších jedál, nedokázali sme všetko dojesť," povedali.

Stravníci zavolali do reštaurácie políciu, ktorá prišla spor vyriešiť. Manažér reštaurácie nakoniec súhlasil, že ponúkne zľavu na jedlo, hoci išlo o gesto "dobrej vôle", pretože jeden zo zákazníkov povedal, že si jedlo nemôže dovoliť. Skupina vydala na Facebooku dlhé vyhlásenie, v ktorom píšu, že im personál "dvakrát oznámil, že cena kraba aljašského je rovnaká ako cena škótskeho snežného kraba".

Reštaurácia však reagovala, že zákazníci požadovali, aby bol krab pripravený niekoľkými rôznymi spôsobmi, s čím personál kuchyne súhlasil bez príplatku. Vo vyhlásení sa tvrdí, že zákazníci dojedli "väčšinu jedál" a dokonca povedali, že jedlo bolo "skvelé", keď sa však schyľovalo ku koncu, "zákazníci odmietli uhradiť účet" a bola privolaná polícia.