Zákazníčka jedného z podnikov vo Veľkej Británii sa podelila so svojim nepríjemným zážitkom na webe mumsnet.com. Čašníčka jej totiž po chybe priniesla zlý účet a tak bola nútená zaplatiť dvakrát.
Žena hovorí, že svoju kamarátku pozvala na obed, no jej láskavosť spôsobila, že zaplatila viac, ako očakávala. Zamestnankyňa podniku jej totiž omylom naúčtovala veci, ktoré nemali. Keď prišli na chybu, bolo neskoro. Peniaze už boli stiahnuté z účtu a aj keď rýchlo požiadali o ich vrátenie, neprišli okamžite.
„Keď som išiel zaplatiť, osoba pri pokladni sa pomýlila a naúčtovala mi o 10 libier viac. V skutočnosti to bolo oveľa komplikovanejšie, pretože si pomýlila môj účet s niekým iným a potom sa pokúsila pripočítať niečiu donášku,“ vysvetlila v príspevku.
„Po dlhej diskusii medzi dvoma zamestnancami povedali, že jediné, čo môžu urobiť, je vrátiť peniaze a účtovať mi ich znova. Povedal som, že žiadny problém. Vrátili mi peniaze, no v bankovej aplikácii neobjavili. Povedali mi, že mi majú prísť do 10 dní. Potom sa odo mňa očakávalo, že zaplatím znova,“ pokračovala.
„Pokojne som povedal, že ma to neteší, pretože by som zaplatil 70 libier za obed za 30, kým by mi prišli peniaze späť. Bolo mi povedané, že iná alternatíva neexistuje. Opäť som povedal, že to nepovažujem za rozumné. Zamestnankyňa, ktorá urobila chybu, sa stále ospravedlňovala a ja som povedal, že to sa stáva, tak sa nemusí kvôli tomu rozčuľovať. Druhá zamestnankyňa povedala, že stačí, aby som zaplatila znova, a ak mi to do 10 dní nepríde, aby som sa ozvala,“ dodáva.
„Zamestnankyňa mi potom povedala, že som naštvala jej kolegyňu. Znova som zopakoval, že jej nevyčítam chybu, ale že mi vadí nedostatočné riešenie. Ani v jednom momente som nezvýšila hlas a bola som veľmi pokojná. Odišli sme a počula som, ako zamestnankyňa hovorí svojej kolegyni, že už môže vyjsť von, zmizla vzadu, pretože bola zrejme príliš rozrušená na to, aby to riešila,“ píše žena.
„Odchádzala som s pocitom, že som urobila niečo zlé. Finančne mi to nespôsobilo žiadny problém, ale som trochu nahnevaná, že som kvôli ich chybe až 10 dní bez 40 libier. Mohlo by to prísť skôr,“ zakončila.
Po uverejnení statusu sa ale veci rýchlo zmenili k horšiemu. Mnohí ľudia nechápali prečo z toho žena robí takú drámu, keď sa jej peniaze aj tak vrátia na účet. „Vrátenie peňazí nikdy neprebehne okamžite. Ale bola smiešna, keď sa skrývala vzadu. Nebola to vaša chyba,“ napísal jeden z komentujúcich.
„Čo keby ste na tento debakel nemali na karte k dispozícii 70 libier? Mali sa trochu zamyslieť a vrátiť vám 10 libier. Musel existovať spôsob, ako to zariadiť, aby to netrvalo 10 dní," napísal ďalší.