Objednávanie z internetu so sebou nesie určité riziko. Zákazník môže dostať chybný tovar, alebo mu jeho objednávka nepríde. Môže sa stať takmer čokoľvek. O podobný príbeh sa rozhodla podeliť aj istá žena.
Clair Wilson sa rozhodla objednať si nový smartfón značky OnePlus, za ktorý dala zhruba 720 eur. Objednávku spravila 12. októbra a hneď na druhý deň sa mohla radovať zo svojho balíka. 34-ročná Clair po obdržaní svojej objednávky zostala ako obarená. Keď rozbalila balík, prišiel naozajstný šok!
Balíček ani zďaleka neobsahoval to, po čom Clair túžila. Vo vnútri ju čakala rezačka drôtu, ktorej hodnota bola zhruba 23 eur, informuje denník Mirror. Žena musela šok najprv predýchať a hneď potom sa pustila do komunikácie so zákazníckym servisom spoločnosti, kde si smartfón objednala. Zamestnanec ju upokojil a povedal, že peniaze jej bezproblémovo vrátia, keď pošle položku späť so štítkom na vrátenie.
Po 10-dňovom čakaní na vrátenie peňazí ju spoločnosť informovala, že mobil nevrátila a tým pádom, jej peniaze nemôžu vrátiť. To Clair poriadne zmiatlo, nakoľko telefón k nej nikdy nedorazil. “Objednala som si ho. Je to naša obľúbená značka telefónu, s manželom sme ho používali stále,” spomína na incident rodáčka z Colwicku. Rozhorčená Clair taktiež tvrdila, že bola dlhoročnou vernou zákazníčkou, ktorá na uvedenej stránke minula veľa peňazí.
Komunikácia medzi nespokojnou ženou a zákazníckym servisom sa nejaký čas tiahla. Zamestnanci firmy však neustále tvrdili, že chyba u nich nastať nemohla. Clair sa domáhala svojich peňazí aj naďalej. “Povedali mi, že sa mohlo stať, že niekto môj balík ukradol medzičasom, kým mi ho doručili. Tak som im povedala, že ak ho niekto ukradol, je chyba na ich strane, keďže som telefón nedostala. Stratila som toľko hodín svojho času. Som hrozne unavená,” povedala vyčerpaná Clair. Okrem toho sa cíti vystresovaná.
Incident ovplyvnil aj jej Vianoce. Povedala, že v dôsledku finančného zásahu utrpelo jej fyzické a duševné zdravie. “Táto katastrofa ovplyvnila aj moje Vianoce. Musela som znížiť výdavky. Našťastie som si ušetrila asi polovicu sumy. Ale mesiac november som takmer nič neminula, pretože si to jednoducho nemôžem dovoliť. Moja rodina si bude musieť vystačiť s vlastnoručne vyrobenými darčekmi,” povedala Clair.
Záležitosť bola odvtedy vyriešená, pričom firma vo štvrtok potvrdila, že Clair bude do piatich pracovných dní vrátená plná suma. Hovorca potvrdil, že boli radi, že záležitosť so zákazníkom vyriešili.