08. jún. 2023 o 18:00
lv, Koktejl

Pár dostal za cestoviny a dva nápoje brutálny účet: Zničilo nám to dovolenku!

placeholder
Zo sumy na účte zostali nemilo prekvapení. (ilustračné foto)
Zdroj: iStock

Už by sa tam nikdy nevrátili.

Správy
08. jún. 2023 o 18:00
Pár dostal za cestoviny a dva nápoje brutálny účet: Zničilo nám to dovolenku!

Už by sa tam nikdy nevrátili.

Dvojica bola rozhorčením bez seba, keď im na dovolenke vystavili k zaplateniu nehorázny účet napriek tomu, že si dali len dva nápoje a tanier cestovín, píše DailyStar.

Oscar Maldonado a jeho priateľ si užívali dovolenku na Mykonose a do známeho baru ich zlákala ponuka bezplatného ležadla na pláži za podmienky, že si zakúpia nápoj. Pár si objednal dva koktaily a tanier homárových cestovín, ale príjemný večer sa zvrtol v okamihu, keď im obsluha priniesla obrovský účet.

„Boli naozaj veľmi milí a obsluha bola naozaj dobrá, rozprávali sa s nami. Objednali sme si nealkoholické nápoje. Len nejaké smoothies. Na cenu som sa nepýtal, potom priniesli jedálny lístok. Bolo to prinajmenšom zavádzajúce. Môj priateľ si dal cestoviny s homárom,“ povedal 34-ročný Oscar. Vtedy však ešte netušili, že bar účtuje homára na gramy.

„Priniesli nám najväčšieho homára. Boli to cestoviny, ale s celou časťou homára. Bol to veľký kus. Pomyslel som si, že to bude stáť veľa, ale nikdy by mi ani nenapadlo, že až tak veľa,“ vysvetlil. Keď dojedli cestoviny na stole im „pristál“ bloček s tým, že stáli 400 eur. „Išiel som zaplatiť a chlapík mi povedal, že dva smoothie nápoje stoja po 65 eur,“ povedal Oscar.

„Potom povedal, že to bolo 600 eur, a potom si naúčtoval 100 eur za servis. Normálne som chcel zavolať políciu, ale nechcel som robiť problémy. Spýtal som sa ako k takej sume prišiel a on mi len neustále opakoval že je to poplatok za služby. Jednoducho som zaplatil a odišiel. Zvyšok dňa som bol naštvaný a dá sa povedať, že mi to zničilo dovolenku. Už by som tam nikdy nešiel,“ pokračoval.

Podnik získal dosť neslávnu povesť po tom, čo sa na podobné scenáre sťažovalo viacero ľudí. Jeden človek tvrdil, že mu za pivo naúčtovali vyše 37 € , zatiaľ čo iný tvrdili, že jedna limonáda ich stála 58 €. V dôsledku sťažností spoločnosť Tripadvisor na svojej stránke pre túto reštauráciu zverejnila „bezpečnostné varovanie“.

„TripAdvisor bol upozornený na nedávne správy a udalosti týkajúce sa tohto zariadenia. V súlade s tým si pri plánovaní cesty môžete dodatočne vyhľadať informácie o tomto zariadení,“ uvádza sa vo vyhlásení.

Majiteľ spoločnosti DK Oyster Dimitrios Kalamaras už predtým zasiahol proti sťažnostiam. Uviedol, že „žiaden dospelý človek so zdravým rozumom“ by si neobjednal nápoj bez toho, aby sa najprv presvedčil, koľko stojí. „Vždy, keď som dostal takúto sťažnosť, tak len od anonymných používateľov prostredníctvom TripAdvisoru,“ uviedol.

„Konzultoval som to s ich personálom a pripomenul, že pre našu povesť je veľmi dôležité, aby sa postupy starostlivo dodržiavali. Vždy ma ubezpečili, že pravidlá dodržiavajú. Využil som teda TripAdvisor, aby som našich hostí nabádal na to, aby si vždy pozorne prezreli jedálny lístok a ceny,“ povedal.