Keď zákazník v kaviarni zanechal za svoju 12 eurovú objednávku štvorčíselný tringelt, podnik hneď vedel, že za tým niečo bude. Servírka v Alfredovej kaviarni v Pensylvánii Mariana Lambert zostala pred tromi mesiacmi v nemom úžase, keď dostala prepitné vo výške 2900 eur.
Zákazník Eric Smith jej vysvetlil, že veľkú sumu jej zanechal po tom, ako sa inšpiroval online hnutím „Tringelty pre Ježiša“. A hoci boli Marianini kolegovia voči peniazom zo začiatku skeptickí, platba kreditnou kartou prebehla úplne bez akýchkoľvek problémov, píše denník The Mirror.
„Znamenalo to pre mňa skutočne veľa, pretože každý si niečím prechádzame. Naozaj sa ma to dotklo, stále tomu nemôžem uveriť a som v šoku,“ povedala vtedy miestnym médiám. Okolnosti však neskôr nabrali nečakaný spád, keď si zákazník svoje peniaze pýtal naspäť.
Všetko sa začalo minulý mesiac, keď podnik obdržal od pošty list, v ktorom stálo, že Eric svoju platbu spochybnil a teraz žiada o vrátenie peňazí. Po výmene názorov cez správy na Facebooku v snahe nájsť rozumné riešenie pán Smith prestal odpisovať a manažér kaviarne Zachary Jacobson ho teraz stavia pred súd.
„Mysleli sme si, že sa niekto naozaj snaží urobiť dobrú vec a čo z toho? Nie je k tomu čo dodať...“ povedal sklamaný manažér a dodal, že kaviareň voči zákazníkovi vzniesla obvinenie na magistrátnom súde.