Turistické pasce číhajú na každom rohu! S rozčarovaním to zistila aj Britka Charlotte, ktorá si užívala dovolenku na vyhlásenom gréckom ostrove Mykonos. Jej posledný deň poznačil zážitok, na ktorý len tak nezabudne. Po astronomickom účte od jednej z reštaurácií doslova penila, píše web Birmingham Live.
„Vyhýbajte sa tejto reštaurácii ako moru. Povedzte každému, koho poznáte, aby sem nechodil, zničili náš posledný deň na Mykonose. Mykonos je drahý, to vieme. Radi zaplatíme za kvalitu, keď máte skvelé jedlo a pitie, je v poriadku platiť za ich hodnotu. Miesta ako toto, skúšajú zákerné triky, ako vymámiť peniaze od zákazníkov, ktorí tvrdo pracujú a chcú minúť svoje ťažko zarobené peniaze na niečo, čo za to stojí," rozohnila sa Charlotte v recenzii na internetovej stránke TripAdvisor. Navrhovala aj zatvorenie prevádzky.
Keď aj so svojím dovolenkovým sprievodom dorazila do reštaurácie slúžiacej ako bar priamo pri mori, mali im povedať, že lehátka sú zadarmo, musia len minúť 25 libier (29,73 eur) na osobu. Nemysleli si, že by to bolo príliš a usadili sa. Hneď nato boli donútení objednať si drinky, tak si vypýtali vodu a limonádu, pretože bolo skoro a plánovali tam aj tak stráviť celý deň, píše britský portál.
„Keď doniesli limonádu, nedala sa piť. Bola horká. O desať minút neskôr sa nás spýtali, či si chceme objednať niečo iné, na čo som odvetila, že si neskôr objednáme obed. O ďalších 10 minút nás otravovali znova a čašníčka opakovala, že potrebuje našu objednávku. Po niekoľkých pokusoch nás to už vytočilo," priznáva Charlotte. Na obed mali obyčajný sendvič za 25 libier (29,73 eur). Celé menu ukazovalo premrštené ceny, preto sa rozhodla, že tam nebudú tráviť veľa času. Ostatných návštevníkov podľa nej informovali aj o tom, že sa v ten deň nedá kúpať pre riasy.
Keď sa teda vybrali zaplatiť, krvi by sa v nej nedorezal. Za limonádu si na bare pýtali 58 libier (68,96 eur). To už bolo príliš a šokovaná Britka sa dala do písania recenzie. Na jej sťažnosť reagovala aj samotná reštaurácia. Tá sa zamerala na jej slová o ťažko zarobených peniazoch a uviedla, že oni majú zase tvrdo pracujúcich zamestnancov.
„Nerobíme nič ilegálne, pritom žiadate úrady (cez TripAdvisor!!!) aby zatvorili prevádzku. Taktiež tvrdíte, že čašníci informovali ostatných zákazníkov o nepríjemnosti na pláži, ale vás nie. Nemali vás príliš v láske? Prečo asi? V kontexte vášho hodnotenia nemôžeme urobiť inak, než ignorovať tvrdenia voči členovi nášho personálu," uviedla reštaurácia DK Oyster.