Stalo sa vám niečo podobné? Napíšte nám na tip@koktejl.sk
Majiteľa baru správanie zákazníka poriadne naštvalo. Zákazník si objednal drink v Oscars Cafe Bar v írskom Dubline a vybral si predlžovačku, aby nabil svoj notebook, telefón a tablet. Zariadenia si nabíjal štyri a pol hodiny, informuje britský denník Mirror.
Majiteľ baru Ronan Flood povedal, že keď si uvedomil, čo sa deje, odpojil predlžovací kábel, keď zákazník išiel na toaletu, aby sa vyhol konfrontácii. „Odpojil som predĺženie od steny – myslel som si, že hosť to pochopí," povedal v relácii Lunchtime Live pre Newstalk.
„Zamieril som k jednému z ďalších stolov a potom som sa vrátil... a stále tam sedel ten istý hosť so zapojenými zariadeniami," vysvetlil rozčarovane. "Správne povedané, dostal druhý drink - ale bolo to ako 'Ach, je tu 4,5 hodiny, toto je trochu veľa," vysvetlil majiteľ s tým, že potom hovoril so zákazníkom o nadmernom využívaní elektriny počas energetickej krízy.
Zákazník sa pýtal, či to znamená, že nie je v bare vítaný. „Si vítaný v bare, ale nie, ak nadmerne spotrebúvaš našu elektrinu," odpovedal mu. "Vyšiel z dverí - obaja sme mali vzájomne rešpektujúci rozhovor a on išiel svojou cestou," uzavrel majiteľ. Na sociálnej sieti sa sa pri fotke strhla diskusia. Niektorí užívatelia tvrdia, že by si toto k zákazníkovi nemal dovoliť, no niektorí komentujúci sú aj na majiteľovej strane a dali mu za pravdu, že počas energetickej krízy je takéto správanie zákazníka neprípustné.