Veľké množstvo Slovákov si toto leto doprialo dovolenku pri mori a zamierili do obľúbeného Chorvátska. Na sociálnych sieťach sa striedali nadšené aj nepríjemné skúsenosti z dovolenkovej destinácie. Na pretrase boli najmä ceny benzínu a nafty, potravín, znečistená voda ale aj podvody s ubytovaním.
Petra sa v populárnej facebookovej skupine pre cestovateľov podelila o inú skúsenosť a vystríha aj ďalších dovolenkárov. Sama sa zo svojej skúsenosti veľmi poučila. "Pred 2 týždňami sme prišli do Podstrany. Apartmán krásny, všetko bolo super. Hneď po príchode sme išli na terasu, kde bolo drevené lehátko. Moja 4-ročná dcérka si naň sadla. Hneď som si všimla, že je celé rozhegané a húpe sa. V tom noha vypadla a dcéra z lehátka spadla. Manžel sa išiel pozrieť a hneď skonštatoval, že noha tam bola len proforma zastoknutá, že asi to tí pred nami alebo prenajímatelia tak spravili. Manžel odsunul lehátko na kraj terasy s tým, že sa proste nebude používať a hotovo," začala svoju príhodu Slovenka.
V tej chvíli jej ani nenapadlo písať majiteľovi, nakoľko nechcela vyzerať nevďačne krátko po príchode. Viac tam s deťmi nevkročili. Okrem dcérky dovolenkovali aj 10-mesačným synčekom, ktorý štvornožkuje. Zábradlie na terase malo veľké medzery a preto nechceli nič riskovať. Problémy však pri ležadle neskočili. Jej manžel musel opraviť aj kľučku a dvere na roll door skriniach, ktoré sa zasekávali. Dvojica si povedala, že používaním sa predsa veci opotrebujú a tak ani tieto drobnosti neriešili.
V apartmáne strávili desať dní. Petra pred odchodom všetko poupratovala a ešte si nadávala, že nepriniesli zo Slovenska žiadnu pozornosť. Rodinka sa následne presunula do mesta Omiš a ďalej si užívali dovolenku. Nečakane sa jej však ozval nahnevaný majiteľ apartmánu.
K správe pripojil dve fotky, na ktorých bolo zlomené ležadlo a tiež kovová stolička z terasy. Petre napísal, aké bolo od nej drzé zničiť mu majetok a len tak odísť. "Strašne ma to trápilo a hneď som mu napísala celú story, ako sme to našli a tak (a o ktorú stoličku sa jednalo doteraz ani ja, ani manžel nevieme), a že si uvedomujem, že moja chyba je tá, že som mu to hneď nenahlásila," reagovala na sms Petra.
"Drzo mi odpísal, že po každom turistovi všetko 100 % kontrolujú a že definitívne sme ten majetok zničili my. Zostala som ako obarená a úplne bez nálady. Pretože som ho nemala ako presvedčiť, že my sme to nespravili a on je právom naštvaný," trápila sa pre vzniknutú situáciu. Zo zážitku si vzala ponaučenie a radí to všetkým. "Každý nedostatok si hneď odfoťte a hláste majiteľovi, aj keby ste ho tým mali otravovať každý deň, aby ste sa nedostali do takej nepríjemnej situácie ako my," dodala v závere príspevku.