„Nápaditá, farebná a hravá kampaň, v ktorej hlavnú úlohu tentoraz hrajú zákusky, koláče a dezerty všetkých druhov. Cestujú naprieč celým Slovenskom, aby sa zúčastnili najväčšej pekárskej šou. Pointou tejto odľahčenej a vtipnej kampane je ukázať, že aj koláče sa už nevedia dočkať novej série,“ hovorí vedúci Odboru kreatívy STVR Roman Kettner.
Kampaň je založená na metafore „živých zákuskov“, ktoré v podobe nadrozmerných kostýmov putujú zo všetkých regiónov Slovenska do hlavného pekárskeho stanu v Bernolákove. Diváci tak uvidia croissant stopujúci auto, šamrolu cestujúcu v autobuse, či donut vezúci sa na vlečke.
Režisér kampane Peter Ehrenberger dodáva: „Veľmi ma teší, že sme ikonické zákusky premenili na jedinečné postavy, ktoré pôsobia živo a komicky aj bez slov. Každý spot je postavený na silnej replike s vtipným dvojzmyslom a kontrast medzi absurdnými postavami a reálnym prostredím vytvára humor, ktorý si divák zamiluje.“
Jednotlivé minispoty fungujú ako tízre a v celku vytvárajú imidžový spot, ktorý je postavený na kontraste medzi absurdnými postavami a reálnymi prostrediami slovenských miest. Humor, slovné hračky a vizuálna hravosť sú základným prvkom celej komunikácie.
Producent Branislav Binda zdôrazňuje: „Cieľom je odkomunikovať hlavnú ideu relácie – že pečenie spája celé Slovensko – hravou a vizuálne atraktívnou formou. Teaser je dynamický, postavený na emócii radosti, očakávania a spoločného stretnutia.“
Produkciu kampane zastrešila spoločnosť FILMSERVICE PRODUCTIONS, ktorá využila nielen televízne spoty, ale aj kostýmových maskotov v uliciach miest. Títo „živí“ zákuskoví hrdinovia sa objavia medzi ľuďmi, budú sa fotiť s fanúšikmi a vytvoria aj autentický online obsah. Rozhlasová časť pracuje s opisom chutí a vôní, outdoorová zas cieli na konkrétne mestá a ich ikonické sladkosti s odkazom, že pečenie spája celé Slovensko.
Kampaň je rozdelená do troch fáz: tízer (1. – 21. september), imidžová vlna (22. september – 5. október) a boost počas samotného vysielania relácie.