Otec sa zaprisahal, že už nikdy nevkročí na tureckú pôdu, potom čo ho pred očami svojich malých detí napadli hneď dvakrát. Keeran Rolls (32) hovorí, že z pôvodne krásnej rodinnej dovolenky sa v okamihu stala desivá nočná mora, píše Mirror.
Otec dvoch detí z Nottinghamshire tvrdí, že utrpel krvavé rany na hlave pri pokuse o lúpež, keď odchádzal z binga v Senza the Inn Resort and Spa v Alanyi. "Verím, že to bolo kvôli zlatu, ktoré som mal v tom čase na sebe. Keď som odchádzal z toaliet, sledoval ma nejaký muž a zdal sa byť dosť agresívny. Udrel ma a rozbil mi čelo. Vtedy som sa na neho vrhol, bránil som sa a udrel som ho niekoľkokrát," hovorí o jednom z incidentov, pričom k druhému malo dôjsť za iných okolností. "Večer sme hrali bingo, vstal som a jeden chlap mi podal ruku. Chcel som mu ju potriasť, ale on ma udrel do tváre,“ priblížil.
Jeho partnerka Lucy Welch prezradila, že rodina pôvodne rezervovala iný hotel, no na poslednú chvíľu ich presunuli do hotela Senza, keďže prvý hotel odložil svoje otvorenie. Tvrdí, že zamestnanci hotela ju informovali, že útočníci sú známi svojím problematickým správaním, no napriek tomu odmietli zavolať políciu.. "Bola to absolútna nočná mora. Nikdy som nezažila niečo podobné, kde sme sa báli o svoje životy,“ povedala.
Lucy tvrdí, že spoločnosť Loveholidays, cez ktorú rodina rezervovala pobyt, vystavuje malé deti aj rodičov zbytočnému riziku tým, že naďalej posiela rodiny do tohto hotela. Hovorca Loveholidays však uviedol, že sťažnosť dôkladne preskúmali a veria, že hotel prijal všetky potrebné opatrenia. Pár zároveň dostal ako gesto dobrej vôle späť náklady na ubytovanie.
Keeran opísal výlet ako najhoršiu dovolenku, akú kedy mal. "Chceli sme, aby to bola krásna rodinná dovolenka. Bolo to naozaj nečakané a dosť desivé. Zarazilo ma to. Deti sú z toho traumatizované. Chodím tam už osem alebo deväť rokov. Chodil som tam s mamou mojej dcéry, ktorá zomrela. Už sa tam nevrátim. Bolo to pre mňa príliš desivé,“ vysvetlil.
"Veľmi nás mrzí, čo zažili pán Rolls a pani Welch počas svojej nedávnej dovolenky. Bohužiaľ, počas ich dovolenky sme neboli informovaní o ich sťažnosti, takže sme im nemohli poskytnúť podporu, kým boli v zahraničí. Bezpečnosť našich zákazníkov berieme vážne a v súlade s našimi bežnými postupmi sme ich sťažnosť dôkladne prešetrili s hotelom. Hoci sme presvedčení, že hotel konal správne, ponúkli sme pánovi Rollsovi a pani Welch ako gesto dobrej vôle plnú refundáciu za ubytovanie," uviedol hovorca spoločnosti Loveholidays.
