08. aug. 2022 o 18:00
vv, Koktejl

Sťažnosť Alexa s manželkou na 400 € účet v Grécku má dohru: Svojská reakcia majiteľa reštaurácie!

placeholder
Majiteľ drahej reštaurácie prehovoril (ilustračné foto).
Zdroj: iStock

Prehovoril majiteľ.

Zaujímavosti
08. aug. 2022 o 18:00
Sťažnosť Alexa s manželkou na 400 € účet v Grécku má dohru: Svojská reakcia majiteľa reštaurácie!

Prehovoril majiteľ.

Grécko toto leto hlási škandál za škandálom. Internet tentokrát zaplavili titulky o známej reštaurácii na Mykonose DK Oyster, ktorá svojimi cenami pobúrila svet. O svoj zážitok sa nedávno podelil mladý kanadský pár, ktorému podnik za pivo, aperol spritz a tucet ustríc naúčtoval sumu 400 eur. Lindsay Breen (30) s manželom Alexom (30) prezradili, že obsluha im neposkytla menu s cenami a vysoký účet im vytrel zrak.

V rovnakej situácii sa ocitlo aj mnoho ďalších turistov, o čom svedčia stovky jednohviezdičkových recenzií na TripAdvisore, v ktorých zdieľajú svoje nepríjemné skúsenosti.

Majiteľ DK Oyster Dimitrios Kalamaras sa po neutíchajúcej vlne negatívnych ohlasov konečne rozhodol prehovoriť. „Kto má zdravý rozum, si neobjedná nápoj bez toho, aby vedel, koľko stojí,“ reaguje Kalamaras. Tvrdí, že návštevníci si pred objednávkou mali zistiť ceny u manažéra a nemá v úmysle vysvetľovať, prečo si za jedlá a nápoje účtuje viac ako ostatné zariadenia. Uvádza, že po desiatkach nepravdivých tvrdení na TripAdvisore o ponukových lístkoch bez cien sa rozhodol pri vchod umiestniť tri tabule, ktoré ich vystavujú.

Influenceri na nás vyvíjajú obrovský tlak a miesto toho, aby sa živili reklamou produktov pre svoje publikum, nás bombardujú príspevkami o cenách,“ hovorí majiteľ. „V DK Oyster používame reklamu, ktorá nám vyhovuje a nedáme sa tak ľahko zlomiť influencermi, ktorých láka krásny Mykonos.“ O Kanaďanke Lyndsay sa vyjadril, že svojimi príspevkami na Instagrame sa zrejme chcela len presláviť, hoci sa nezdá, že by mala extra veľké publikum, píše portál Metro.

Zamestnanci ma ubezpečujú, že dodržiavajú všetky pravidlá. Zákazníci by si vždy mali pozorne prezrieť menu aj ceny,“ dodáva. „Bohužiaľ, ľudia na TripAdvisore otvorene povzbudzujú ostatných hostí, aby u nás za jedlo a nápoje neplatili. Chápem, že niektorí si naše ceny nemôžu dovoliť a rešpektujem to, no takto si nikto neváži hodnotu našich služieb.“