Zákazníci zostali zarazení, keď zahliadli bezpečnostné štítky na neočakávanom tovare. 900 g bloky zrelého bieleho čedaru v cene 4,88 GBP (v prepočte 5,88 eur) boli v jednej z pobočiek známeho potravinového reťazca zabezpečené zariadeniami proti krádeži. Snímka uzamknutého syra sa stala hitom na sociálnych sieťach, kde sa používatelia podelili o svoj šok z tohto pohľadu, píše Mirror.
"Je to smutná doba, v ktorej žijeme, keď sa už ľuďom nedá veriť ani so syrom,“ komentoval fotografiu jeden z používateľov. "Istota je istota,“ vtipkoval ďalší. "Keď som pracoval vo Family Dollar (obchodný reťazec s tovarom za nízke ceny), na všetko sme dávali bezpečnostné zariadenia. Bezpečnostné obaly boli na drahých položkách a nálepky so senzorom na veciach, ako sú mäsové konzervy za 0,50 dolára (v prepočte 0,48 eur, pozn. red.). Je to tam divoké,“ uviedol tretí.
Do diskusie sa pridal aj používateľ, ktorý pracuje v supermarkete, a pokúsil sa objasniť, prečo asi spoločnosť syr očipovala. "Pracujem v potravinách a za posledné dva týždne nám tá istá osoba dvakrát ukradla bloky fety v hodnote 100 dolárov (v prepočte 95,88 eur, pozn. red.), ako aj ďalšie drahé údeniny za 150 dolárov (v prepočte 143,82 eur, pozn. red.). Ľudia sú na nič a krádeže sa vymkli spod kontroly," uviedol.
"Raz prestanú označovať výrobky a namiesto toho začnú čipovať kupujúcich pri dverách. Ak si ho budete chcieť dať odstrániť, budete sa musieť preukázať dokladom o kúpe. A ak sa pokúsite s niečím utiecť, ochranka bude mať možnosť vás na diaľku odpáliť," komentoval ďalší s humorom.
S podobným prípadom sa nedávno stretli aj zákazníci iného reťazca, ktorí si na energetických nápojoch všimli niečo nezvyčajné. "Som zvedavý, či ako ďalšie začnú zamykať čajové vrecúška,“ podelil sa o svoje prekvapenie používateľ na sociálnej sieti, ktorý hovoril o uzáveroch na plechovkách proti krádeži. Jeho príspevok spustil lavínu komentárov.
"Narástli im krídla a vyleteli z regálov,“ vtipkoval jeden z používateľov. "Deti si ich asi zakaždým čmajzli - energetické nápoje sú pre nich ako voda/káva,“ podotkol ďalší. "Nemáte ani predstavu, koľko ľudí chodí po uličkách, vyslope tri štvrte plechovky, a nechá ju tam. Potom ju niekto prevráti a všetko je lepkavé. Obchody robia to, čo musia, a ja im to nemám za zlé,“ súhlasil komentujúci.
Ďalší sa domnieval, že by to mohlo byť kvôli vekovým obmedzeniam. "V Spojenom kráľovstve existuje 'Výzva 25'. To znamená, že od vás budú žiadať občiansky preukaz, ak vyzeráte na menej ako 25 rokov. Energetické nápoje v Spojenom kráľovstve sa dajú kúpiť, len ak máte viac ako 16 rokov a alkohol nad 18 rokov,“ vysvetlil.