Poisťovňa Generali intenzívne rieši situáciu spojenú s vyhlásením úpadku cestovnej kancelárie HappyTravel.sk. Cestovná kancelária má v tejto inštitúcii uzatvorené poistenie pre prípad insolventnosti. Viac ako 1000 klientov cestovnej kancelárie, ktorí sú v zahraničí, bude môcť svoje pobyty dokončiť v stanovej dĺžke aj kvalite a návrat im bude zabezpečený v naplánovaných termínoch, uviedla v stredu poisťovňa.
„Našou prioritou je poskytnúť maximálnu podporu a pomoc všetkým klientom cestovnej kancelárie, ktorí sú touto mimoriadnou situáciou dotknutí,“ uviedla Generali. Všetky potrebné informácie odcestovaným dovolenkárom podľa nej poskytnú delegáti cestovnej kancelárie. O insolventnosti informovala cestovná kancelária v utorok 1. júla.
Klienti, ktorí za zájazd už zaplatili a nebudú ho môcť absolvovať, budú môcť nahlásiť škodu prostredníctvom formulára, ktorý bude v najbližších hodinách zverejnený na stránke www.europska.sk a na stránke www.generali.sk.
Na oboch stránkach bude zároveň zverejnený podrobný postup, ako majú klienti celú situáciu riešiť. Lehota na nahlasovanie škôd je podľa zákona šesť mesiacov. Následne poisťovňa začne s vyplácaním poistných plnení.