Spevák Miro Jaroš (44) sa preslávil vďaka Slovensko hľadá Superstar. I keď nevyhral, súťaž mu naštartovala hudobnú kariéru, o čo sa pokúšal už roky. Časom sa začal venovať tvorbe pre drobcov a stal sa z neho jeden z najobľúbenejších slovenských detských interpretov.
Aj toto leto má naplánovaný jeden koncert za druhým. Väčšina rodičov a jeho malých fanúšikov sa nevie dočkať. No spevák sa často stretáva aj s ostrou kritikou. Dôvodom sú ceny vstupeniek, ktoré sa niektorým zdajú privysoké. Rozhodol sa preto vniesť trochu svetla do organizácie a nákladov za koncerty.
"Si spevák pre deti. Na deťoch sa nezarába!” “13€ za vstupenku na koncert? Si nenažranec!" podelil sa na Facebooku s názormi, s ktorými sa stretáva pravidelne. I keď by si mnohí mysleli, že všetky peniaze idú priamo do vrecka spevákovi, nie je to vôbec pravda. "Toto je fotka z Bratislavy a na nej ľudia, ktorí s nami v ten deň spolupracovali. Organizátor, manažment, kapela, technici, stavba pódia, sbs, zdravotníci, promo, prenájom priestorov, výroba grafiky, samplov, rekvizity, poplatky predajcom vstupeniek, kostýmy, soza, cestovné náklady, odvody štátu - to sú veci, ktoré mi narýchlo napadli a treba ich zaplatiť, aby sme mohli hrať," vysvetlil kritikom.
Miro ďalej objasnil, že výroba turné je nákladná a často stresujúca. Robia to však s láskou, pretože svoju prácu majú radi. "Turné vôbec nie je zlatá baňa. Je to o radosti z práce, adrenalíne, ktorý milujeme a vaša spokojnosť je naša najväčšia odmena. Je možné, že si niektorí myslia, že to nie je hodné ceny vstupenky, chcem vás však uistiť, že sa ceny snažíme aj pri zdražovaní všetkého, držať čo najnižšie," dodal s tým, že hráva tiež veľa akcii, ktoré organizujú mestá a fanúšikovia majú vstup zadarmo.