Krajská organizácia cestovného ruchu Košice Región Turizmus pokračuje vo svojej kampani z minulého roka a na propagáciu si vybrala tú najlepšiu tvár. Jednotka tohtoročného draftu do NHL Juraj Slafkovský si tak dočasne vyslúžil svoju atrakciu.
Kampaň je zameraná na menej známe a autentické lokality v Košickom kraji a jej cieľom je ukázať, že príjemná dovolenka nie je o tom, koľko miest so zvučnými názvami človek stihne navštíviť, ale o tom, koľko hodnotných, autentických a nezabudnuteľných zážitkov si odnesie.
„Juraj sa s nami podelil aj o svoje zážitky v Košickom kraji, ktoré zostavil do bucket listu – Slafkovského sedmička. Návštevníci si tak u nás môžu prejsť jeho obľúbené lokality,“ hovorí predseda Košického samosprávneho kraja Rastislav Trnka v tlačovej správe.
Do Slafkovského sedmičky patrí vyšliapať si na štít po cyklotaile, stratiť sa v strede Stratenskej píly, dopriať si „klídek“ medzi foodtruckmi v Aničke, zjazdiť jazero na wakeboarde v Trixen Parku, potiahnuť párty na lodi z Viničiek až za hranice, vyložiť si nohy v Bio Hotel & Wellness Zlatý Hýľ a stihnúť za večer v Košiciach burger pred kinom Úsmev a Záhradné kino v pasáži.