03. júl. 2025 o 06:00
jž, Koktejl

Martin Nikodým o záujme konkurencie o Milujem Slovensko: Vráti sa aj Adela Vinczeová a Dano Dangl?

placeholder
Zábavná šou Milujem Slovensko.
Zdroj: STVR

Moderátor prehovoril o budúcnosti relácie.

Domáce promi
03. júl. 2025 o 06:00
Martin Nikodým o záujme konkurencie o Milujem Slovensko: Vráti sa aj Adela Vinczeová a Dano Dangl?

Moderátor prehovoril o budúcnosti relácie.

Moderátor Marin Nikodým bol dlhých 13 rokov súčasťou zábavnej súťažnej relácie Milujem Slovensko. Po príchode novej riaditeľky STVR Martiny Flašíkovej došlo k niekoľkým zásadným rozhodnutiam, medzi ktoré patrilo aj zrušenie tejto relácie. Začalo sa ale šuškať o tom, že jej práva by mohla odkúpiť iná konkurenčná televízia. Pre Topky.sk Nikodým prezradil viac.

Mrzí ho, že relácia bola zrušená. "Je mi to ľúto, samozrejme, že to takto skončilo, lebo si myslím, že ten program si ešte zaslúži chvíľočku pozornosti. Ešte chvíľku mohol žiť a dýchať v tom priestore. V tom priestore RTVS si myslím, že bol dobre, lebo tam boli ľudia naučení naňho, boli naučení to, že to bude bez reklám. Takže kamkoľvek ten program prejde, ak prejde, to ešte nevieme teda samozrejme, tak už to bude trošku iné," vysvetlil.

Súčasťou relácie boli aj Dano Dangl a Adela Vinczeová, ktorí pôsobili ako kapitáni tímov. Je možné, že ak iná televízia odkúpi práva Milujem Slovensko, vrátia sa hviezdy, na ktorých boli diváci zvyknutí? "To by som zatiaľ nekomentoval, túto šancu, ale všetko je možné. Všetky možnosti sú v hre a rôzne varianty sa pripravujú," prezradil.

Ak by dostal Nikodým ponuku, chcel by zostať súčasťou zábavnej šou. "Asi áno, veď je to moja srdcovka, naozaj. Milujem Slovensko je taký projekt, že ja už tam prídem za ten svoj pultík a cítim sa tam ako doma. Za tých skoro 13 rokov sa to naozaj stalo takou súčasťou mojej DNA," dodal známy moderátor.

Záujem prejavila komerčná televízia. "Môžeme potvrdiť, že TV Markíza má o formát Milujem Slovensko záujem. Ide o divácky obľúbenú a osvedčenú zábavnú šou, preto je prirodzené, že nás jej dostupnosť na trhu zaujala. Oslovili sme produkčnú spoločnosť, ktorá je držiteľom licenčných práv, a aktuálne diskutujeme o možnostiach spolupráce," prezradil pre web Mediálne Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.