Prvý dojem nikdy nezopakujete dvakrát, preto je taký dôležitý. Balík, ktorý sa človeku dostane do rúk, by mal vyvolať „wow efekt”. Tak, aby si povedal, že vám záleží na posielaní zásielok. Nedávajte oblečenie či kozmetiku do nevkusnej polepenej krabice ako tovar z Aliexpressu.
Podľa štúdie viac ako 60 % spotrebiteľov považuje obal za súčasť celkového zážitku zo značky. Kvalitné a starostlivo navrhnuté balenie odráža vaše hodnoty a prístup k detailom – pričom 4 z 5 ľudí vníma obaly ako indikátor kvality produktu.
Budujte dôveru a lojalitu
Pridaním osobného odkazu na krabice na mieru (aj dnu) získate omnoho viac, ako len pozornosť. Vytvárate si vzťah so zákazníkom a posilňujete pocit dôvery a prepojenia s vašou značkou.
Až 40 % spotrebiteľov je ochotných minúť viac peňazí na produkt s originálnym dizajnom obalu. Prečo? Pretože personalizácia komunikuje vašu snahu vyjsť v ústrety ich potrebám a preferenciám.
Pozdvihnite zážitok pri vybaľovaní s darčekovými krabicami na mieru
Moment, keď zákazník rozbaľuje zásielku, je podstatný pre vytvorenie nezabudnuteľného dojmu. Pridaním prepracovaných detailov (potlače, ozdobných stužiek, kvalitného hodvábneho papiera s nálepkou, venovania) môžete prelomiť stereotyp obyčajných balíkov. Punc exkluzivity dodá balíku aj príjemná vôňa. Zvážte aj túto možnosť, pokiaľ predávate oblečenie, kozmetiku či šperky.
Čo taká kozmetická sada? Ak ju klientovi pekne odprezentujete (vrátane darčekového balenia) už na vašom e-shope prostredníctvom fotografií, budú vedieť, že svoju prácu robíte s láskou.
Až 40 % spotrebiteľov zdieľa zážitky s otváraním objednávky na sociálnych sieťach. Využite túto príležitosť. Takto sa vaša starostlivosť bude šíriť ďalej v podobe prirodzenej reklamy.
Tipy na vytvorenie zapamätateľných personalizovaných obalov
1. Oboznámte sa s prioritami a vkusom vašej cieľovej skupiny. Navedie vás to správnym smerom pri výbere vhodného dizajnu.
2. Premyslite si materiály a techniky potlače, ktoré budú reprezentovať vašu značku a poslanie. Nezabudnite na viditeľné logo.
3. Zamerajte sa na pohodlné otváranie, praktické a estetické vnútro krabice vrátane vyššie spomenutých doplnkov (výplňový materiál, vložky, stužky atď.) a personalizovaný odkaz.
4. Nájdite rovnováhu medzi vizuálom a praktickou použiteľnosťou. Niektoré výplne sú možno estetické, no nie sú z recyklovaných materiálov. Siahnite po eko voľbe, tá na ľudí dneška zapôsobí ešte viac.
Prečo tráviť čas nad personalizáciou obalov
Pretože výnimočné balenie zanecháva trvalý dojem. Dojem, ktorý ľudia budú radi zdieľať so svojimi priateľmi a rodinou, čím organicky posilnia vašu značku a povedomie o nej.
Zverte svoje balenie do rúk skúsených profesionálov RAJA a nechajte si vytvoriť darčekové krabice na mieru s logom vašej značky.