02. sep. 2022 o 06:00
žani, Koktejl

Bratislavský autobazár si bravúrne poradil s drzým zákazníkom: Ľudia išli do kolien

placeholder
Konverzácia skončila vulgarizmami. (ilustračné foto)
Zdroj: iStock

Zamestnanci, ktorí pracujú so zákazníkmi, majú nevyčerpateľné množstvo zážitkov, pri ktorých až rozum postáva.

Domáce správy
02. sep. 2022 o 06:00
Bratislavský autobazár si bravúrne poradil s drzým zákazníkom: Ľudia išli do kolien

Zamestnanci, ktorí pracujú so zákazníkmi, majú nevyčerpateľné množstvo zážitkov, pri ktorých až rozum postáva.

Niektorí ľudia sa držia hesla "náš zákazník, náš pán" až príliš doslova a od zamestnancov požadujú rôzne šialenosti. Svoje o tom vedia aj v bratislavskej spoločnosti zaoberajúcej sa výkupom a predajom ojazdených áut. Počas celofiremnej dovolenky sa im ozval muž, ktorý si chcel neodbytne kúpiť vozidlo. Vypálilo to úplne inak, než si predstavoval.

V pánovi to vrelo už pri prvej správe. "Neviem sa vám dovolať, chcem kúpiť to auto," napísal. Zamestnanec mu slušne vysvetlil, že celá firma má dovolenku a požiadal ho, aby sa ozval neskôr. Takéto vysvetlenie mu nestačilo a domáhal sa predaja auta. Napriek vysvetleniu si chcel prísť vozidlo osobne pozrieť.

"Žiaľ, mrzí ma to, ale nemôžete, nakoľko máme celofiremnú dovolenku, ako máme uvedené na webe, aj na sociálnych sieťach a naše prevádzky sú zatvorené," objasnili mu opäť z predajne ojazdených áut.

Ani táto správa však nepadla na úrodnú pôdu a záujemca o kúpu auta začal byť ešte nepríjemnejší. "To akože nevie niekto dôjsť? Náš zákazník, náš pán vám niečo hovorí? Chcem u vás minúť peniaze, tak by ste si to mali vážiť," penil. Po opätovnom vysvetlení, že všetci sú na dovolenke a dokonca mimo Slovenska už vybuchol. "Toto je čo za jednanie!!?? Pošlite mi kontakt na majiteľa!!!" Dostal číslo a aj po upozornení, že sa mu nedovolá, ostal v šoku, keď ho naozaj nezdvihol.

Muž teda požadoval rezerváciu auta a vtedy prišlo k nečakanému rozuzleniu. Vozidlo, ktoré si chcel kúpiť vôbec nepredával bazár, s ktorým si písal, ale išlo o inzerát na portáli. Posledné dve správy sa oplatí prečítať priamo na záberoch, ktoré nájdete v našej fotogalérii.

Predajňa sa s nimi podelila na sociálnej sieti. "Nikdy neodpisujte počas dovolenky na firemné záležitosti, nevypláca sa to," znela ich rada nad zlato. Komentujúci obdivovali trpezlivosť človeka, ktorý s mužom komunikoval a mnohí písali ako sa vďaka nim dobre zasmiali.