Jeden z najväčších obchodných reťazcov na Slovensku sa rozhodol pre radikálny krok. Spoločnosť Tesco na svojej webovej stránke oznámila, že ich zákazníci si už v schránkach papierové letáky nenájdu. Čo ich nahradí?
„Od januára končíme s distribúciou promočného letáka vo fyzickej podobe do domácností, čo ročne prinesie úsporu 1 700 ton papiera. Posledný papierový leták si nájdu zákazníci vo svojich schránkach prvý januárový týždeň. Zákazníkov chceme motivovať, aby sa zaregistrovali v našej Clubcard aplikácii, ktorá im pomôže odomknúť výhodné ponuky ušité im na mieru,“ hovorí Diana Golanová, marketingová riaditeľka Tesca na Slovensku.
Tesco tak nadväzuje na svoje predchádzajúce kroky znižovania počtu tlačených letákov. Najskôr bola v marci 2022 zrušená distribúcia pre Bratislavu a Košice, v októbri reťazec prestal tlačiť letáky pre svoje predajne a od januára už nebude tlačiť leták v papierovej podobe vôbec.
„Náklady, ktoré ušetríme pozastavením tlače letáka a prechodom na digitálnu formu, investujeme do ponuky pre zákazníkov. Zákazníci Tesca sa môžu spoľahnúť, že aj vďaka tomuto kroku im budeme môcť naďalej prinášať skvelú hodnotu za peniaze, na čom teraz záleží viac ako kedykoľvek predtým,“ dodáva Diana Golanová.